Το 3ο ΠΕΚΕΣ συμμετέχει στο Ευρωπαικό Προγραμμα LEXIS με θεματική:
Supporting English Language Teachers To Upgrade Teaching And Learning Of Children With Dyslexia Through The Integration Of Emerging Technologies And The Acqusition Of Digital Skills
Περισσότερα για το έργο στους ακόλουθους συνδέσμους:
Λίγα λόγια για το έργο:
Η δυσλεξία είναι μια νευροβιολογικής βάσης γλωσσική διαταραχή που προέρχεται από δυσκολίες στην ανάγνωση και τη γραφή και σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (E.E.), επηρεάζει το 8-20% των ενηλίκων και των παιδιών σε ολόκληρη την Ε.Ε.
Επιπλέον, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Χάρτη για τη Δυσλεξία (2018), οι εκπαιδευτικοί δεν είναι επαρκώς εκπαιδευμένοι σε θέματα δυσλεξίας και δεν είναι εξοικειωμένοι με τον εντοπισμό των δυσκολιών των μαθητών τους και την αντιμετώπιση των ειδικών αναγκών τους. Επιπλέον, λιγότερο από το 40% των εκπαιδευτικών σε ολόκληρη την ΕΕ αισθάνονται έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν τις ψηφιακές τεχνολογίες στη διδασκαλία τους.
Έρευνες έχουν δείξει ότι η χρήση εργαλείων ΤΠΕ μπορεί να διευκολύνει και να ενισχύσει τα κίνητρα και την αυτοπεποίθηση των δυσλεξικών μαθητών, να υποστηρίξει τον γραμματισμό τους και να δημιουργήσει ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς που τους επιτρέπει να συμμετέχουν αποτελεσματικά στη μαθησιακή διαδικασία.
Με βάση τις παραπάνω πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία γεννήθηκε η ιδέα του έργου με στόχο την ανάπτυξη εργαλείων και μαθησιακού υλικού για εκπαιδευτικούς που σχετίζονται με τη δυσλεξία και τον τρόπο αποτελεσματικής χρήσης των εργαλείων ΤΠΕ, ώστε να δημιουργήσουν υλικό που να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών τους.
Περισσότερα στο επισυναπτόμενο Δελτίο Τύπου.
3ο ΠΕΚΕΣ