Επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Πρόληψη και διαχείριση κρίσεων στο σχολείο και την τάξη με στόχο μια ειρηνική κοινότητα», υλοποιήθηκε τη Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019 και ώρα 12:00 έως και 13:30, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γυμνασίου Αλωνίων. 
Η επιμορφωτική δράση διοργανώθηκε από τον Συντονιστή Ε.Ε. Εκπαίδευσης για την Αειφορία του 3ου ΠΕ.ΚΕ.Σ. Κ. Μακεδονίας σε συνεργασία με τη Διευθύντρια του Γυμνασίου Αλωνίων κ. Γιαλαμά Κωνσταντίνα, μετά από διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών και σχετικό αίτημα του Γυμνασίου Αλωνίων, στα πλαίσια της κοινότητας μάθησης των σχολείων παιδαγωγικής ευθύνης του Σ.Ε.Ε..
Απευθύνονταν: 
1. στους/στις εκπαιδευτικούς και γονείς/ κηδεμόνες του Γυμνασίου Αλωνίων, 
2. σε εκπαιδευτικούς των άλλων σχολείων παιδαγωγικής ευθύνης του Σ.Ε.Ε. Α. Χαρίση 
3. σε κάθε ενδιαφερόμενο/η εκπαιδευτικό, στα πλαίσια της επιστημονικής ευθύνης του Σ.Ε.Ε., με αφορμή την Ημέρα κατά της βίας.

Το πρόγραμμα: 
-Κωνσταντίνα Γιαλαμά, Διευθύντρια Γυμνασίου Αλωνίων: «Διαχείριση κρίσεων στη σχολική μονάδα»
-Νότα Βούρα, Κλινική Ψυχολόγος, M.Sc. Κοινωνική Ψυχιατρική & Παιδοψυχιατρική, Ψυχιατρικός Τομέας - Γ .Ν. Κατερίνης, Κ.Ψ.Υ. Κατερίνης: «Διαχείριση κρίσεων στο σχολείο και την τάξη» 
-Αθανάσιος Χαρίσης, Σ.Ε.Ε. Εκπαίδευσης για την Αειφορία, Δρ. Παιδαγωγικής: «Μείωση των μορφών βίας στο σχολείο και την κοινωνία ως στόχος της Εκπαίδευσης για την Αειφορία».

Ακολούθησε γόνιμη συζήτηση μεταξύ των εκπαιδευτικών, των γονέων, των διευθυντών, ενώ παρέμβαση έκανε και η Σ.Ε.Ε. (ΠΕ70) του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. κ. Κατερίνα Παπαγεωργίου, που τίμησε την εκδήλωση. 
Ευχαριστούμε όλους/ες τους/τις συμμετέχοντες/ουσες, τη Διευθύντρια του Γυμνασίου Αλωνίων, για την άψογη διοργάνωση και την προθυμία να μεταφέρει στο κοινό τις γνώσεις και την εμπειρία της.Ευχαριστίες επίσης στα μέλη του συλλόγου των διδασκόντων και γονέων, για τη θετική ανταπόκριση και συμβολή με κάθε τρόπο. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε την κ. Νότα Βούρα, για τη διάθεση συνεργασίας με την εκπαιδευτική κοινότητα και την αποτελεσματική μεταφορά των εξειδικευμένων γνώσεων και εμπειριών της ψυχολόγου στο εκπαιδευτικό πλαίσιο.