3oPEKES

Eπιμορφωτικό Υλικό Eκπαίδευσης για την Αειφορία

  • Κυρ 14 Ιουν 2020 20:35
    ΑΕΙΦΟΡΙΑ
    Επιμορφωτικό Υλικό από τις δράσεις του Σ.Ε.Ε. Εκπαίδευσης για την Αειφορία του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. με θέμα «Βιωματική/ανακαλυπτική μάθηση και καλλιέργεια δεξιοτήτων διά ζώσης και εξ αποστάσεως», Μάιος-Ιούνιος 2020: Ράντζου Μαρία, Επίκουρη Καθηγήτρια Α.Π.Θ., «Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία. Μια πρόκληση για τη διδ...
  • Τρι 17 Δεκ 2019 06:20
    ΑΕΙΦΟΡΙΑ
    Δημοσιεύσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν στην Εκπαίδευση για την Αειφορία -Για την αλληλεπίδραση μαθητών/τριών με το φυσικό περιβάλλον και τον εκπαιδευτικό ρόλο του φυσικού περιβάλλοντος: http://www.leadership2017.uom.gr/wp-content/uploads/2018/09/Volume_1.pdf σελ. 345-356 http://www.pee.gr/wp-content/uploads/%CE%A3%CE%B5%CE%BB%CE%...
  • Παρ 03 Μαϊ 2019 22:50
    Επιμορφωτικό Υλικό για την Aειφορία
    Δημοσιεύσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν στην Εκπαίδευση για την Αειφορία -Για την αλληλεπίδραση μαθητών/τριών με το φυσικό περιβάλλον και τον εκπαιδευτικό ρόλο του φυσικού περιβάλλοντος: http://www.leadership2017.uom.gr/wp-content/uploads/2018/09/Volume_1.pdf σελ. 345-356 http://www.pee.gr/wp-content/uploads/%CE%A3%CE%B5%CE%BB%CE%...

Δημοσιεύσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν στην Εκπαίδευση για την Αειφορία

 

-Για την αλληλεπίδραση μαθητών/τριών με το φυσικό περιβάλλον και τον εκπαιδευτικό ρόλο του φυσικού περιβάλλοντος:

http://www.leadership2017.uom.gr/wp-content/uploads/2018/09/Volume_1.pdf σελ. 345-356

http://www.pee.gr/wp-content/uploads/%CE%A3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%82-1004-1202.pdf   σελ. 1171-1186

https://drive.google.com/drive/folders/1Mp2F5YSGjLOe5E-Hk95PtQ2806wr2OV1 Τόμος Δ΄, σελ. 262-267

-Για την αξιοποίηση Π.Σ.Δ. στην κατανόηση και διαχείριση στην εκπαιδευτική κοινότητα επίκαιρων κοινωνικών προβλημάτων:

https://drive.google.com/file/d/1vFdIGjegvB9Qxz_o54sVoq0-6VK4jXY3/view σελ. 16-24

-Για την αξιοποίηση Π.Σ.Δ. σε πλαίσιο συνεκπαίδευσης και διασχολικών συνεργασιών:

http://www.anoixtosxoleio.kmaked.eu/praktika-anoiktou.pdf σελ. 688-697

http://srv-dide.pie.sch.gr/dide/modules/news/article.php?storyid=2474 σελ. 194-204